Breaking News
Home / مقالات / دانلود کتاب Acupuncture for New Practitioners

دانلود کتاب Acupuncture for New Practitioners

این کتاب‌ به عنوان راهنمایی ارزشمند برای هر کسی که در حال شروع حرفه اش در زمینه طب سوزنی است اطلاعاتی منحصر به فرد و مفید در رابطه با چالش ها و خطراتی که یک متخصص تازه کار طب سوزنی ممکن است با آنها مواجه شود ارائه می دهد و ایده های عملی و الهام بخش برای چیره شدن بر این مشکلات در اختیار خواننده می گذارد.

این کتاب که به سبک محاوره و روان نوشته شده و با مطالعات موردی مفید غنی شده است به متخصصان طب سوزنی که به تازگی واجد شرایط درمان شده اند کمک می‌ کند که در مورد اینکه چه نوع درمانگری می خواهند باشند فکر کنند.

این کتاب به سبک های طبابت ، اشتباهات رایج ، اطمینان بخشی به بیماران ، تبدیل شدن به درمانگری بهتر و چگونگی تفکر در رابطه با موفقیت و شکست در اتاق درمان می پردازد.

هدف نهایی این است که درمانگر روزش را با انرژی و سرزنده از کارش و با اطمینان از درمان هایی که انجام داده به اتمام برساند.

اگر تازه وارد رشته طب سوزنی شده اید و بانک اطلاعاتی تان از خواندن توضیحات مربوط به سندروم ها و مدیریت سندروم ها لبریز شده ، خواندن این کتاب برایتان تازگی خواهد داشت.

این کتاب‌ برای آن دسته از افرادی که چندین سال است به طبابت مشغول اند نیز مفید خواهد بود ، زیرا آنها را ترغیب می کند به آنچه که شروع کردند بیاندیشند و اکنون چگونه درمان هایشان را ادامه دهند و سیر تکاملی مدیریت بیماران شان را چگونه پیش ببرند.

” کتاب‌ طب سوزنی برای درمانگران تازه کار” تنها یک کتاب برای توسعه طبابت تان نیست ، بلکه کتابی برای توسعه و رشد خودتان به عنوان یک درمانگر نیز محسوب می شود.

این کتاب حس همدلی شما با بیماران تان را افزایش می دهد و توضیح می دهد که اقدامات درمانی شما چگونه ممکن است بر روی توانایی شما در کسب بهترین نتیجه از هر وضعیت تاثیر بگذارد.

— ژورنال انجمن طب سوزنی فیزیوتراپیست های رسمی

هیچوقت گمان نمی کردم که به خواندن چنین کتابی اهتمام ورزم.

با این وجود ، به راحتی می توانم بگویم که “طب سوزنی برای درمانگران تازه کار” به تألیف جان هاموی مثبت ترین تاثیر را از زمانیکه واجد شرایط درمان با طب سوزنی شدم بر روی چگونگی طبابت من بر جای گذاشته است و اینکه نتایج آن را به شکلی فوری مشاهده کرده ام…

این کتاب که بیشتر برای متخصصینی که تازه تایید صلاحیت شده اند نوشته شده است ، به هر متخصص طب سوزنی که به کمی توصیه یا الهام نیاز دارد توصیه می شود

— ژورنال طب شرقی اروپا. جلد ۷. شماره ۲ . ۲۰۱۲

این کتاب ، راهنمایی اندیشمندانه ، عملی و الهام بخش است که به بسیاری از مشکلات رایج که در سال های اول طبابت رخ می دهند می پردازد.

” جان هاموی ” با مطرح کردن سوالاتی برای معطوف کردن توجه خواننده و آوردن مثال ها و حکایت هایی به منظور نشان دادن مسیر سفر ، نقشه ای کلی برای توسعه و رشد کل نگرانه در اختیار خواننده قرار می دهد.

خواندن این کتاب بسیار لذت بخش است و مسیر رسیدن به هنر و مهارت در حرفه تان را میسر می کند.

ای کاش در نخستین روزهای طبابتم به این کتاب دسترسی داشتم!

— آلیسون گولد ، متخصص طب سوزنی و مسئول صدور گواهی برای هیئت صدور گواهی طب سوزنی بریتانیا

طب سوزنی برای درمانگران تازه کار” یک کتاب طب سوزنی بی همتاست که به ویژگی های ناملموسی می پردازد که با نمرات آزمون قابل سنجش نیستند.

این کتاب بی نهایت خالص و موثق که به وسیله درمانگری خردمند و با تجربه نوشته شده است ، بیش از آنکه به ما بگوید در چه راستایی فکر کنیم و دقیقا چه کاری انجام دهیم ، به ما آموزش می دهد چگونه فکر کنیم و مهم تر از آن ، چگونه عمل کنیم.

هر فصل حاوی گوهرهایی از خرد است که که به شکلی آرام و در عین حال استوار ما را به سمت پیدا کردن حقیقت خودمان هم به عنوان درمانگر و هم به عنوان انسان هدایت می کنند.

نویسنده به ما یادآوری می کند که در هر لحظه حضور داشته باشیم و از ما می‌خواهد که به پروسه یادگیری و رشد ادامه دهیم.

او‌ مسیری برای پرورش ترحم و دلسوزی ، شایستگی و اطمینان و مسیری برای تبدیل دانش به بینش به خواننده ارائه می دهد.

این کتاب نه تنها برای درمانگران تازه کار ، بلکه برای آن دسته از ما که چندین دهه تجربه در این حیطه داریم نیز بسیار ارزشمند خواهد بود.

— یوجن لندن  Eugene London, DAOM, Dipl.Ac. (NCCAOM), L.Ac

هاموی‌ با به کارگیری تجربه اش در توسعه و رشد خودش به عنوان یک درمانگر و به عنوان یک مدرس متخصصان تازه کار طب سوزنی ، ۹ فصل توصیه بسیار کاربردی و عملی ارائه می دهد.

وی با لحنی مهربان و خودمانی می نویسند و صفحاتش پر از داستان ها و حکایت های شخصی اند…

این کتاب به هر متخصص طب سوزنی که به کمی توصیه یا الهام نیاز دارد توصیه می شود.

— مل کوپلمن ، متخصص طب سوزنی ، ژورنال مجله شرقی اروپا

نام کتاب : کتاب Acupuncture for New Practitioners

نویسنده : John Hamwee

تعداد صفحات : ۱۰۷ صفحه

زبان : انگلیسی

لینک دانلود کتاب

اطلاعاتی در باب نویسنده این کتاب :

” جان هاموی John Hamwee ” بالغ بر ۲۰ سال است که به عنوان یک متخصص طب سوزنی و مدرس طب سوزنی و ” بالانس صفر” مشغول فعالیت است.

او پیشتر به عنوان یک سخنران ارشد در “سیستم هایی در دانشگاه مجازی عمومی ، انگلستان ” کار می کرد و برای این دانشگاه کتب درسی متعددی نوشت. وی در لندن و محله لیک ، انگلستان به طبابت مشغول است.

لینک دانلود کتاب

Check Also

کتاب بیماریهای روانپزشکی در آکوپانکچر

بحث در مورد درمان مشکلات روحی و عاطفی، بدون در نظر گرفتن مفهوم روان و …