Breaking News
Home / فروشگاه / کتاب و لوازم جانبی طب سوزنی / دانلود کتاب A Manual of Acupuncture

دانلود کتاب A Manual of Acupuncture

هر از گاهی ، یک کتاب فوق العاده منتشر می شود و استانداردی کاملا تازه را در حیطه تخصصی اش به تثبیت می رساند مانند ” کتاب A Manual of Acupuncture ” که به وسیله ژورنال انتشارات طب چین منتشر شده است.

این کتاب که طی چندین سال به شکلی موشکافانه مورد تحقیق و بررسی پیتر ددمن (ویرایشگر اصلی ژورنال طب چین) و همکارانش ( Mazin Al-Khafaji و Kevin Baker ) قرار گرفته ، به مرجع اصلی در غرب برای مطالعه نقاط و مجاری طب سوزنی تبدیل شده است.

ویرایش دوم و جدید ” کتاب A Manual of Acupuncture ” ، با به کارگیری ماهرانه رنگها به منظور شفاف سازی نقاط طب سوزنی و ویژگی های آناتومی ، در قیاس با ویرایش اول گیرایی و سهولت کاربری بیشتری دارد.

فصول ابتدایی این کتاب به شرح و شفاف سازی کانالها و کلترال ها ، دسته بندی های گوناگون نقاط و روش های انتخاب ، مکان یابی و سوزن گذاری نقاط می پردازد.

فصول بعدی کتاب به ارائه هر یک از نقاط ۱۴ مریدین و همچین نقاط اضافی ( اکسترا ) می پردازند که با نام های انگلیسی و Pinyin و کاراکترهای چینی شان شناخته می شوند.

هر نقطه مطابق با دقیق ترین استاندارهای آناتومی کتب غربی مکان یابی می شود. برای هر نقطه ، یک تصویر اختصاصی همراه با تصاویر نواحی بدن در نظر گرفته شده است.

کیفیت ۵۰۰ تصویر ارائه شده بسیار بهتر از کیفیت تصاویری است که در هر متن دیگر طب سنتی چین یافت می شود.

همچنین اشاره گرهای عملی ای برای پیدا کردن و سوزن گذاری نقاط وجود دارند و اطلاعات مهم و احتیاطی در رابطه با آنچه درمانگر و دانشجو  لازم است از آنها اجتناب کند ارائه شده اند.

فزون بر شاخص های نقطه ای همراه با نام های انگلیسی و Pinyin شان ، شاخصی نیز آورده شده است که هر قسمت از بدن که هر مجرا به آن می رسد را مشخص می کند و همچنین شاخص های جداگانه ای در رابطه با بیماری های قابل درمان هر نقطه بر مبنای علائم طب سنتی چین و زیست شیمی فهرست شده اند.

نام کتاب : کتاب A Manual of Acupuncture

نویسنده : Peter Deadman , Mazin Al-Khafaji , Kevin Baker

تعداد صفحات : ۶۷۸ صفحه

زبان : انگلیسی

لینک دانلود کتاب

اطلاعاتی در باب نویسندگان این کتاب :

پیتر ددمن از سال ۱۹۷۱ زمانیکه نانوایی و غذاخوری معروف غذاهای ارگانیک و طبیعی Infinity برایتون را مشترکا تأسیس کرد ، در حوزه ارتقاء سلامت و طب مکمل مشغول فعالیت بوده است.

چند سال بعد ، وی موسسه خیریه مرکز سلامت طبیعی را نیز مشترکا تأسیس کرد تا به تدریس روش های ایجاد سلامت فکری و فیزیکی بپردازد (یوگا ، تایچی ، چی گونگ ، مدیتیشن ، رقص ، پیلاتز و غیره).

او در سال ۱۹۷۸ به عنوان یک متخصص طب سوزنی و در سال ۱۹۹۲ به عنوان یک درمانگر طب گیاهی چین تایید صلاحیت شد و به مدت ۳۰ سال در زمینه انجام طب چین مشغول بود.

پیتر ددمن تا چندین دهه به تدریس طب چین و روش های سنتی حفظ سلامت در سرتاسر دنیا مشغول بوده است. او اکنون در کلاس های ویدیویی آنلاین ، زنده و ضبط شده ، چی گونگ تدریس می کند.

پیتر مشترکا مولف کتاب اصلی طب سوزنی ” کتاب A Manual of Acupuncture ” است که در انجمن های طب سوزنی در سرتاسر دنیا استفاده میشود و به چندین زبان ترجمه شده است.

پیتر ددمن , طب سوزنی و طب گیاهی چین را در انگلستان و چین مطالعه کرد و در بیست سال گذشته مشغول انجام طبابت خصوصی در شهر برایتون انگلیس بوده است.

وی در سال ۱۹۷۹ ژورنال طب چین را بنا نهاد و خود او مطالب این ژورنال را ویرایش می کند ، می نویسد و منتشر می کند.

وی همچنین مدرس طب سوزنی و طب چین بوده است و در سرتاسر انگلستان ، اروپا ، اسرائیل ، استرالیا و ایالات متحده سخنرانی هایی را انجام داده است.

دکتر Mazin Al-Khafaji طب سوزنی را در انگلستان و چین مطالعه کرد و سپس به انجام مطالعاتی فشرده در طب مدرن و چین در تایوان مشغول شد.

در سال ۱۹۸۷ ، به عنوان دکتر طب چین از انجمن طب سنتی چین فارغ‌ التحصیل شد و از آن زمان به بعد به طبابت خصوصی در برایتون در زمینه امراض پوستی مشغول است.

دکتر Al-Khafaji همچنین مرتبا در انگلستان و اروپا سخنرانی هایی را در رابطه با طب چین انجام می دهد.

کوین باکر Kevin Baker مدرک پزشکی اش را از دانشگاه کمبریج و مدرسه پزشکی بیمارستان سینت جورج در سال ۱۹۷۹ دریافت کرد و پس از آن ، در حیطه تخصصی جراحی و طب اورژانس و حوادث مشغول به کار شد.

وی به عضویت کالج سلطنتی پزشکان در لندن در سال ۱۹۸۳ و همچنین به عضویت انجمن سلطنتی جراحان در ادینبورگ در سال ۱۹۸۶ در آمد.

از آن زمان به بعد ، وی مطالعاتی را در باب طب سوزنی در انگلستان و چین دنبال کرد و هم اکنون علاوه بر روان درمانی و طبابت عمومی به انجام طب سوزنی نیز می پردازد.

لینک دانلود کتاب

کتاب A Manual of Acupuncture

Check Also

کتاب درمان بیماریها با تکنیک مسترتانگ

درباره دکتر تانگ استاد تونگ چینگ چانگ Master Tung Ching Changبه عنوان یکی از بزرگترین …